Por sus belleza y fragancia, el jacinto es una flor muy popular en … Is something important missing? Example sentences from the Collins Corpus, Get the latest news and gain access to exclusive updates and offers. Unlock Spanish with the Paul Noble method. Today we will study the flora and fauna of tropical countries. See Google Translate's machine translation of 'flúor'. Eso sí, tiene una “sensibilidad” respecto al maltrato animal a flor de piel. En la flora encuentras información de las plantas curativas. This week's Spanish word is 'miedo' Exemplos: la mesa, una tabla. flora - Traduccion ingles de diccionario ingles. Principal Translations: Spanish: English: flora nf nombre femenino: Sustantivo de género exclusivamente femenino, que lleva los artículos la o una en singular, y las o unas en plural. jacinto nm nombre masculino: Sustantivo de género exclusivamente masculino, que lleva los artículos el o un en singular, y los o unos en plural. Report an error or suggest an improvement. Principal Translations: Spanish: English: florecer⇒ vi verbo intransitivo: Verbo que no requiere de un objecto directo (Él no [b]llegó[/b]", "[b]corrí[/b] a casa"). Discussions about 'flúor' in the Sólo Español forum, ⓘ One or more forum threads is an exact match of your searched term. (flor del jacinto) hyacinth n noun: Refers to person, place, thing, quality, etc. WordReference English-Spanish Dictionary © 2020: Forum discussions with the word(s) "flora" in the title: In other languages: French | Portuguese | Italian | German | Dutch | Swedish | Polish | Romanian | Czech | Greek | Turkish | Chinese | Japanese | Korean | Arabic. We look at some of the ways in which the language is changing. View usage for: La contaminación ha dañado la flora del planeta. Help WordReference: Ask in the forums yourself. La flora intestinal juega un papel muy importante en la salud de las personas. (Estas ocho últimas palabras son una flor antigua y joven para él, en forma de verso alejandrino. Report an error or suggest an improvement. Intestinal flora plays an important role in people's health. All the latest wordy news, linguistic insights, offers and competitions every month. florecer - Traduccion ingles de diccionario ingles. English Translation of “flor” | The official Collins Spanish-English Dictionary online. WordReference English-Spanish Dictionary © 2020: Forum discussions with the word(s) "flúor" in the title: In other languages: French | Portuguese | Italian | German | Dutch | Swedish | Polish | Romanian | Czech | Greek | Turkish | Chinese | Japanese | Korean | Arabic. Exemplos: el televisor, un piso. Exemplos: el televisor, un piso. The nuts and bolts of conversations revolve around common courtesies. Había asimismo media docena de invitados vestidos de punta en blanco y Antonio distinguió entre ellos al médico de Falange, circunspecto y orondo como una flor feliz. El dentista aplica flúor en los dientes para aumentar la resistencia del esmalte. Create an account and sign in to access this FREE content, siempre anda con una sonrisa a flor de labios, “have you heard any news?” — “not a thing”, de libros sé mucho, pero de cocina ni flores, I know a lot about books, but I don’t know the first thing about cooking, as for what they promised, not a word was mentioned, you could see the fish just under the surface of the water, flor de reloj me regalaste, ya no funciona, what a great watch you bought me, it doesn’t work anymore. All Years Hoy estudiaremos la flora y fauna de los países tropicales. Principal Translations: Spanish: English: flúor nm nombre masculino: Sustantivo de género exclusivamente masculino, que lleva los artículos el o un en singular, y los o unos en plural. Read our series of blogs to find out more. Last 50 years (vegetación) Over 100,000 English translations of Spanish words and phrases. El matrimonio tenía casa propia con su patio, sus flores, sus conquistas. Coralia, joven actriz de una belleza sublime, muerta en la flor de la edad, querida de un poeta joven amigo de Bridau, Lucien de Rubempré, habíale sugerido la idea de aquel cuadro. The Paul Noble Method: no books, no rote memorization, no chance of failure. Copyright © by HarperCollins Publishers. Last 10 years Instantes después Soler emergio entre los transeuntes con una sonrisa de triunfador a flor de labio. See Google Translate's machine translation of 'flora'. Become a WordReference Supporter to view the site ad-free. Find out its meaning and how it is used! Dentists apply fluoride to teeth to increase enamel strength. All rights reserved. Is something important missing? Aparecía también en el vídeo del reparto de flores. Discussions about 'flora' in the Sólo Español forum, ⓘ One or more forum threads is an exact match of your searched term, avifauna y flora + aproximación permite el balance, gut flora on "heme" from the diet or from gastrointestinal bleeding, no perjudique ni a la flora ni a la fauna que se encuentre, the flora and fauna would be very different. flúor - Traduccion ingles de diccionario ingles. Last 300 years. El vídeo en el que aparece repartiendo flores se hizo viral en las redes sociales. Become a WordReference Supporter to view the site ad-free. (echar flores) flower⇒, bloom⇒ vi intransitive verb: Verb not taking a direct object--for example, "She jokes." Help WordReference: Ask in the forums yourself. Durante las siguientes décadas, varias personas llevaban flores a ese lugar. In the flora, you will find information about healing plants. Last 100 years Start with the Complete Spanish Beginner's course, then follow up with Next Steps Spanish. There are many diverse influences on the way that English is used across the world today. Whether you’re visiting a Spanish-speaking country or even planning to live there, you’ll want to be able to chat to people and get to know them better. "He has arrived."